DER VAR PRIKKEN OVER I’EN !!

Reklame | Posterstore.no

Kosekroken har fått prikken over i’en som manglet, nemlig bilder på veggen bak stolene. I samarbeid med Posterstore.no fant jeg plakatene og de enkle rammene jeg leita etter.

 

 

Grønt er skjønt, og jeg som er opptatt av at ting skal harmonere, så etter bilder som kunne passe i både stil, interesse og farger. Posterstore.no har noe for alle!

Jeg er så fornøyd! Noen klikk tok det å få dem hjem, og snilleste PB hang dem opp ^^ Kanskje er du på jakt etter bilder selv ? Da skal du få en rabattkode av meg : bymarie30 som gir hele 30% på plakater hos Posterstore.no.(Gjelder ikke selection plakater)

Ellers ordnes det til selskap her i morgen! Aleksander blir hele 4 år!! Tenk det <3 Dinosaurparty står for tur i år som i fjor. Gled dere til å se!!

0 kommentarer

Siste innlegg