ET HJEM FULLT MED FRISKE ROSER ALLTID!

Reklame | Feel

Hvor deilig hadde det ikke vært og alltid kunne ha hatt friske roser i hver et rom til enhver tid? Og like så en frisk og innbydende duft som slo mot deg like ofte? – Dette var min tanke, og som egentlig virka veldig fjern. For det går da ikke an på ekte.. Men jo. Jeg fant den perfekte løsning!

 

Kunstige blomster er fortsatt veldig «i vinden». Aldri før har det vært så mye å velge i, for ikke å snakke om det naturtro utseende som finnes nå! Etter mye leting i starten, har jeg sverget til FEEL sine kunstige blomster de siste årene. Ekte, rimelige og i utallige varianter.

 

 

Alt av planter og blomster i dette innlegget er fra feel. Som dere ser forandrer jeg enkelt på fargene utifra sesongene. Nøytralt som grønt og hvitt er like fint hele året. Lysekronen og bilderammene i gangen er også fra feel. Samt alle de rosa detaljene.. Jah, jeg har mye fra feel, og kan si med hånden på hjertet at jeg er trofast kunde. Foressten er de store betong urnene også fra samme sted, men de er desverre ikke i salg lengre som de andre tingene. Flaks at jeg sikra meg 3 stk med en gang! Thihi ^^

 

Duftpinner er et must! Å jeg foretrekker det fremfor duftlys, da man kan ha de overalt hvor man vil kjenne en deilig duft når man er i nærheten. Uten å måtte ha et lys tent. Duflys er også herlig, men da må man være i nærheten. Duftvannet som dere ser på bildet setter jeg enten pinner rett ned i, eller så heller jeg det i små krukker og har rundt om kring. Dermed dufter det friskt hele tiden samtidig som de kunstige blomstene alltid er like fine! Love it!!! Duftvannet finnes HER.

 


 

ALLE rom egner seg i følge meg til blomster. Kunstige blomster trenger verken stell eller lys, så her er det bare å kjøre på. Har også masse ekte planter, og kjøper friske roser i ny og ne selvfølgelig. Men! Kunstige er et fantastisk bra alternativ, og blanding er også lov. Hos meg finnes blomster og planter i alt fra gang til vaskerom. Barnerom, og bad. Alle rom har her i huset, og de som ikke er i bruk pryder kottene. Thihi ^^

En kunstig bukett er også nye jeg har gitt i gave.. Tenk så gøy å få blomster som varer evig! Og kanskje en bukett roser som kan bli større for hvert år.. Ble litt ivrig her merker jeg..  Blomster er jo bare HERLIG!! Er du ikke enig?!

0 kommentarer

Siste innlegg