ET SPESIELT BESØK HOS RIVIERA MAISON!

Wiii dette har jeg gledet meg til å dele! Jeg har nemlig vært på et helt spesielt i en av butikkene til favoritt merket mitt Riviera Maison. Og ikke nok med det så er Nederland deres hjemland, og de har også et svært showroom i Amsterdam!

Butikken jeg besøkte lå i et helt nydelig strøk! Tilfeldigvis hadde de restaurant og pub like over veien, som var et helt perfekt sted å plassere mannfolka mens jeg skulle inn i et himmelrike av vakre ting og drømme meg bort!

 

Vakre ting i hver et hjørne!!

 

I en deilig fløyelsofa fikk jeg sette meg ned og ble servert kaffe og kjeks over en særs hyggelig prat med de i butikken ^^ Kjempe gøy og utrolig spennende! Både når det gjelder historien bak Riviera Maison og når det gjelder ansattes personlig interesse for merket og stilen.

Man går ikke tomhendt ut fra en butikk som dette! Videre under kan dere se hva som fikk bli med meg hjem. Gleder meg til å henge det opp og få på plass det nye lekre godteriet ^^

Kjempe stas og utrolig koselig var det at Rivieramaisonamsterdam ville ta bilde av meg for å skrive litt til Instagram kontoen sin. Woow  så stas alstå!! Thihi ^^  En drøm gikk i oppfyllelse da jeg fikk besøke en butikk hvor merket har opphav. Og det var stort at de tok meg så godt i mot som de gjorde! Gurimalla for en opplevelse! Avslutter innlegget med litt bilder ellers fra Amsterdam som jeg tok i samme området som butikken.

   

Nydelig sted <3 Og Amsterdam, vi møtes igjen!!

#amsterdam #rivieramaison #interiør #hus #hjem #hage

1 kommentar

Siste innlegg