EVENTYRLIG FROKOSTBORD OG GODE TIPS!

Reklame | Floriss Ålgård

I februar var jeg så heldig å få dekke bord sammen med dyktige @oddbjorgoringsby på hytta hennes i Mandal. Dere husker kanskje den sørlandsturen jeg var på med en fin gjeng flotte inspirerende fruer ? – Jeg hadde pakka med meg noen «boblen milk» vaser, og i tillegg fikk jeg med meg friske blomster fra @florissålgård .

Her skal dere få se påskebordet vi gjorde til en av frokostene på hytta. Serviettene og serviettringene har Oddbjørg sydd og laga selv.


TIPS!!  Noen som ser at vi også har brukt avrevet  tulipanblader sammen i buketten ? De som gjerne rives bort som overskudd. – De blir fine å fylle buketten med om man ruller de inn som her, og fester med litt ståltrå som man også lager en slags «kunstig stilk» av, for å videre sette den sammen i buketten på samme måte som en hvilken som helst annen blomst.

 

Skal ikke alltid mere til en med for eksempel én nellik i en minivase som her. Kanskje er man uheldig en gang i blant å brekker blomsten av ikke langt fra der hvor stilken starter ? Da er det bare å fylle en minivase med vann, sette den i lilevel. Eller i en større vasensom flyteblomst.

 

Tøyserviettene er enkelt forma som hareører, og man trenger nødvendigvis ikke bare bruke dette til påske. Våren er tid for en ny frisk start, og mye av det man bruker til påske kan man pynte med hele våren. Bare se på fargene her også. Flere toner, men samtidig i en slags harmoni.

Med havutsikt og godt lag, var dette virkelig eventyrlig vakkert!

Skal du dekke til fest, men ikke helt vet hvor du skal begynne må du ikke være redd for å spørre om hjelp/tips. Enten om det er meg, eller din lokale blomsterforhandler. Vil varmt anbefale alle lokale her i mitt område å benytte seg av @florissålgår  og de flinke jentene der <3

Ikke glem å følg oss på Instagram @florissålgård @oddbjorgoringsby @marie.levang

0 kommentarer

Siste innlegg