FRISKE FARGER SOM ALDRI GÅR AV MOTE!

Tenker du av og til på hvilke farger du skal velge, og vil ha farger som følger med moten ?

Personlig er jeg ikke den som slavisk går etter trendene, og følger min egen vei, smak og stil.  Tenker at det er lurt å bygge på det en selv liker og ikke hva som nødvendigvis er «inn». Det er du som skal bo der som skal trives. Og vi trives vel best med det vi liker rundt oss?

Mitt beste tips om du er usikker er å ha en «nøytral base». Varier heller med mindre nyanser i ting og møbler alt ettersom, noe som gjør det enklere å friske opp eller gjøre en vri i ny og ne for å unngå å gå lei..

Farger som derimot aldri går av mote er «blått» og «grønt». Blått er havet og himmelen og grønt er planter og liv. Det er farger vi på en eller annen måte blir påvirket av hver eneste dag, og som hører oss til på en måte. Du ser de i alle tidsepoker, og spesielt blått er en veldig klassisk og elegant farge.

Her skal dere få et stort bildedryss av hjemmet vårt om dagen, og noen sommerglimt fra fjoråret.. Blått er flott og grønt er skjønt.. Enig ? <3

  

Deilig å få blogger litt igjen, dere! Og egentlig har jeg masse og vise dere!! ^^ Snart skal nye bilder få sin plass på veggene her og dere skal selvfølgelig få være med. Det blir en spennende vår, og jeg tror aldri det har gått 7 dager uten blogging siden jeg starta i 2015.. Tilogmed ikke når jeg har ligget syk på sygehus eller født unger.. I det siste har det vært så travelt at jeg har sovna hver gang jeg har prøvd å ta dere med på noe.. Thihi! Satser på energinivået er på vei oppover og hverdagen litt mer stabil igjen <3 Riktig god kveld alle sammen! Dere skal vel se videre på farmen finalen dere også ?

 

0 kommentarer

Siste innlegg