HAGEN MIN OG MEG

Tittei dere! Har dere ferie enda eller kanskje er dere tilbake med jobb og hverdagsrutiner? Her er det full baluba som vanlig, og rutinene er i gang igjen etter en helt magisk ferie!

Solen skulle vi nok ha sett mer til i selve ferien, men det er absolutt ikke feil med solrike ettermiddager og kvelder nå når hverdagslivet er tilbake. Skikkelig DEILIG!

Vi har storkosa oss i hagen i dag, med både hagedill, bading og middag på terrassen. Endelig skulle det bli noen flotte dager å holde på ute rundt huset. Helt fantastisk, og ikke minst gir dette uendelig mye påfyll av energi og glede!

Denne hvite Cosmosen har holdt seg såå fin siden jeg kjøpte den i vår. Passer på å plukke av med en gang jeg ser stygge blomster, og dermed holder de seg finere enda lengre. Et must med denne om sommeren her på adressen. Bacopa er også en favoritt, men de tok kveld her da vi var på hyttetur og de ble invadert av snegler..

Hortensia har jeg flere varianter av, og det er like gøy hver gang de blomstrer. Har et hjerte for det hvite, og syrinhortensia som her, er som en drøm..

Her nytes solnedgang under pledd i skrivende stund etter en superdeilig hagedag. Gleder meg til flere slike, og denne uken ser ut til å bli som i et eventyr!

1 kommentar

Siste innlegg