HAR DERE HILST PÅ BRYLLUPSPLANLEGGEREN MIN?

Det går mot bryllup hver eneste dag. Å jeg kan love dere at det tenkest på flere ganger i døgnet.. Thihi! En bryllupsplanlegger har jeg tenkt på det siste året, å endelig fant jeg den riktige til å hjelpe meg!!

De fleste bøkene av denne type jeg har funnet, har vært på engelsk. Denne har jeg tenkt og sett på i et år nå, og fikk endelig gang på å kjøpe den! Helt perfekt, og jeg tror den vil være til god hjelp for meg det neste året ^^

Boken er kjøpt på konigdesign.no , og jeg er kjempe fornøyd! Som dere ser så inneholder den mye forskjellig, men sammenlagt ALT du trenger å ha kontroll på til bryllupet. Kjempe enkelt å føre rett inn, og veldig oversiktelig. I slutten er det flere sider som også er ment til å være minnesider fra selve dagen, noe som sammen med planleggingen kan være morsomt å se tilbake på. Dette er ikke et reklame innlegg kun et kjempe bra tips fra meg! <3

0 kommentarer

Siste innlegg