HAR DU SETT DENNE FAVORITT GENSEREN FØR?

Garderoben til store og små er blitt oppgradert og denne gangen er det jammen hele FEM gensere som er strikka, i ulike farger alle sammen.. Wow!!

 

«Novagenseren» er den nye favoritten, og se så vakker den er!!

 

 

Vakre tantejenta mi Frigg Frostrós i sin gule,hvite og rosa variant <3 Perfekt vår og sommer genser da fargene er så friske og fine!

 

 

Aleksander og Julie har hver sin i rosa og blå. De kler godt disse fargene og jeg elsker lys rosa til henne og lys blå til han.. Thihi ^^ Gurimalla så utrolig heldige ungene er som har en mormor som kler barnabarna sine så fiiiiint i egne strikka klær <3 Vanvittig heldige! Å tenk at hun denne gangen har trylla frem hele fem vakre slike gensere til alle barnebarna sine! Wooow altså!!

 

 

Fotografering av barn er ofte enklere sagt en gjort. Men jeg har som regel kameraet på lur, og plutselig i dag hadde jeg fanga noen øyeblikk på tur! Novagenseren er det siste nye, og den skal jeg garantere blir godt brukt!

Selv holder jeg på med et skjørt til Julie og har endelig fått litt mer dreisen på dette med strikking.. Håper jeg blir en reser som mor en gang, men det skal vel godt gjøres så flink som hun er <3

-> FØLG GJERNE SIDEN MIN PÅ FACEBOOK FOR TIPS OG RÅD VED Å KLIKKE HER <-

0 kommentarer

Siste innlegg