HØSTENS FESTBORD! LIKER DU DET VARMT ELLER KALDT?

Reklame | Feel

 

Dere fikk en smakebit for noen dager siden, og her skal dere få hele pakken. Jeg har på vegne av Feel dekka 2 ulike typer høstbord med flere av deres nyheter, og sluppet meg skikkelig løs med vestlig og bohemsk utrykk på det første bordet. Her er masse inspirasjon, og kanskje kan dere få noen tips ? Kos dere!!

 

 

Til denne stylingen har jeg brukt lekre tørka blomster fra Floriss Ålgård.

 

“Alfred vase” finner du HER.

Pynte pute finner du HER. 

Kubbelys finner du HER

Varme behagelige fargetoner er deilig, og spesielt godt om høsten synes jeg. Når det er kaldt og rufsete ute er det godt med alt som kan være varmt og mukt inne. Også på fargefronten. Men! Hos meg er alltid blått flott, og en styling med toner i blå og inspirasjon fra havet er selvfølgelig et must å være innom til hver en sesong.@

 

Serviset er fra serien “Raw” og alt i serien finner du HER!

Løper finner du HER!

Blå lyslykt finner du HER!

Ellers har fell nylig fått tøyservietter i flere farger, noe som er kjempe gøy! Personlig elsker jeg tøy servietter, da det får hele bordet til å løfte seg og bli enda mykere og føler mer comfort over utrykket og under måltidet.

 

Blomster fra Floriss Ålgård. Det går fint an å blande både kunstige og ekte blomster. ^^ Pyntekål er i sesong nå, og det har jeg virkelig fått øynene opp for. Helt nydelig!

 

Enten om det er gode venner, familien, bare deg selv eller sammen med kjæresten. Man trenger egentlig ingen spesiell anledning for å ha anledningen til å dekke et fint bord! Thihi ^^ Hver et måltid kan enkelt bli en fest, og det er ofte rundt et bord de beste samtalene, historiene og gode minner finner sted.

Må bare få nevne at akkurat nå tom. Lørdag 14.09.19 (søndag i nettbutikken) er det 30% til 50% på ALLE varer hos feel, så det er mulig å gjøre noen røverkjøp på høstnyhetene ^^

Ønsker dere alle en vakker dag, og en riktig god helg! Her høljer det ned med regn, så det perfekte høstværet for å kose seg under pleddene inne, det er definitivt på plass nå.


Lik gjerne facebook siden min ->kvitlyngveien.blogg.no<- for oppdateringer og gode tips.

0 kommentarer

Siste innlegg