HUN SKAL VÆRE MIN FORLOVER!

Endelig litt bryllup igjen, dere! Og jeg tenker dere er spente på hvor langt jeg er kommet i forberedelsene ? Det er mye som gjenstår men også mye som er på plass!

 

Forlovere har jeg ikke sagt noe om enda, selv om det er noe av det aller første som ble spikret.

Min forlover er en utrolig kul, den desidert mest jordnære og tolmodigste jeg kjenner, og en helt herlig jente som jeg er veldig glad i. Vi har fulgt hverandre i ulike faser av livet, og har mange crazy minner sammen! Noen minner tåler kanskje ikke dagens lys, men jammen har vi utrolig mange som gjør også. Det har vært en spennende og innholdsrik reise når jeg ser tilbake, og jammen har vi gjort helt utrolig mye gøy sammen! En gang smugla vi inn 20 levende kyllinger 2 netter på Grand Hotel i Oslo, som skulle vises til barn på en stand på NM i grilling. ( De skulle ikke grilles alså, bare vises til barn som en sammenheng med gårdstema på standen. )

Vi møttes på ungdomsskolen, og har hatt hele tenåringstiden sammen mer eller mindre hver dag i perioder. En tid var vi ivrige på smugrøyking, fest, rock`n roll, nagler og ungdomsliv.. Plutselig ble det bleieskift og oppdragelse på agendaen, noe vi begge trives med veldig godt. Og som jeg føler at hun er født til å mestre! 3 små skatter har hun fått på løpende bånd, og jeg beundrer virkelig den dama for alt hun klarer, og ikke minst at hun alltid har hele roen <3 DREAM MUM NUMBER ONE!

Kunne skrevet side opp og side ned. Dette er en jente jeg absolutt er i fanklubben til. Og som jeg gleder meg masse til skal stå ved min side den 23. mai. For meg var det helt naturlig og spørre henne om hun ville være min forlover. Vi skal ha en forlover hver, og for meg har ikke dette vært et spørsmål en gang. Jeg har både flotte søstre og gode veninner, men noen ganger vet du bare hva som er riktig. Og for meg så var det mest riktig og naturlig å spørre Linda 🙂 Det var faktisk noe av det første jeg tenkte på at jeg skulle gjøre etter at vi forlovet oss..  Thihi ^^

– Hun sa ja, og jeg ble så glad! Jeg gleder meg til bryllupet hver eneste dag. Håper det blir en gledens fest for hver en gjest, både med eller uten vest!

 

Dette blir kjempe bra! Og med Linda på laget, så må virkelig dette bli helt magisk <3 Tusen takk for at du vil være min forlover ^^

0 kommentarer

Siste innlegg