HVORDAN VIL VI AT BARNA SKAL HUSKE DENNE KRISEN ?

 2 søte små i en verden som står på hodet 💛

Noen ganger skulle jeg ønske jeg var fire år igjen. «Da livet var en kråkefjær og verden lå i hagen» – som det står i sangteksten «Indianer Cowboy»…. Det kommer en tid etter denne pandemien, og hvordan vil vi at barna skal huske denne krisen ? 🍃 Det er et spørsmål jeg har med meg hver eneste dag. Barna mine skal lære å reise seg når de faller, og skal selvfølgelig måtte lære å danse i regn og kle seg for stormen..🍃Men! De skal også få lov være barn, og kjenne på trygghet, varme og glede☀️

Hverdagen nå er virkelig annerledes, og utfordrende på mange plan. Har ikke en tur ut med søpla vært «friminutt» før, så er det kanskje ekstra digg de minuttene nå… Men vi må likevel ikke glemme at for hver dag som går setter vi spor i barna våres hoder og hjerter 💛 Vi må holde hodet kaldt, og tenke på tiden som kommer etter 🍃

 

Disse to betyr mer for meg en jeg kan beskrive. Tenk at et lite smil og lys latter kan overgå frustrasjon på sekunder! Det er ufattelig det, og virkelig noe å holde hjertet varmt på 💛

 

Tusen takk for nydelig bukett @prinsesseelin 💛

1 kommentar
    1. Hello there, I found your website via Google whilst searching for
      a comparable topic, your web site came up, it appears good.
      I have bookmarked it in my google bookmarks.
      Hi there, simply became alert to your weblog thru Google, and located that it’s really informative.
      I am going to be careful for brussels. I will appreciate when you continue this in future.

      Numerous other folks might be benefited from your writing. Cheers!

Siste innlegg