IDYLLISK ETTERMIDDAG PÅ SJØEN!

 

Vakker og rolig sjø, passe temperatur, reker, ombord på en båt, omgitt av herlige mennesker med bakgrunnslyd av båten som «tøffer» seg utover fjorden, og videre mellom små sund … Jeg snakker om ettermiddagen i dag folkens! En riktig så deilig start på helgen! (Eller jobbehelg for min del^^)

 

Klokken 14:00 i dag gikk jeg og mange av kollegaene mine i Cargill fra kai med Riskafjord ||. En koselig båt med kjempe bra mannskap møtte oss ved Sandnes brygge da vi kom.

På sjøen venta deilige reker, idyllisk utsikt og morsomme aktiviteter! Vi hadde lagarbeid med ulike utfordringer, og stemningen var på topp!

 

 

Vi gikk rundt litt by øyer i Stavanger blandt annet og fikk se masse fint! Litt dumt at sola ikke viste seg, men det var en fin tur likevel!

 

 

Sammenlagt en helt fantastisk tur, med mye latter og god stemning!! For en nydelig gjeng å være på tur med, og for en kjempe start på helgen! Det er veldig viktig å komme sammen som kollegaer på denne måten og være sammen utenfor jobben også. – Som igjen er bra for samholdet og miljøet på plassen, trivselen og som jeg er sikker på går utover arbeidsinnsatsen også på en positiv måte om man trives godt sammen og ikke minst har tillit.

Med dette vil jeg ønske dere en knallgod helg! For min del blir det jobb, og jeg har flere ting på programmet utenom også! Så dette blir en veldig innholdsrik en ^^

0 kommentarer

Siste innlegg