INNPAKKNINGSTIPS MED EN MORSOM TWIST!

Her i huset er pakkingen godt i gang for årets julefeiring. Rødt har virkelig tatt overhånd dette året, å jeg har også tenkt litt anderledes når det gjelder dekorering av gaver. Gjør dere klare for koselige tips!

Det er ingen hennelighet at jeg elsker å dekorere gaver. Noe som virkelig er halve moroa med hele julestria er nemlig dette. I år tenkte eg å gjøre barnas gaver enda mer barnevennlig på utseende, å sjekka Pinterest for tips. Gurimalla så mye kult jeg fant, å resultater ser slik ut til nå!! Rudolf med navnelappen i nesen, bjelle og sløyfe. Superkoselig!! Det kjendte julemotivet med bil og juletre på taket fant jeg også enormt mange eksempler på. Min vri ble slik som dere ser på bilder under, å jeg er kjempe fornøyd ^^ Spesielt når tegning egentlig ikke er helt min greie… Thihi..^^

Barna bryr seg nok mest om det som er i pakkene. Men! Kanskje jeg kan fange deres oppmerksomhet til innpakkningen om den er litt anderledes og spesiell likevel ? Det gjenstår og se ^^ Koselig og barnslig syntes jeg at det ble, og det tipset med den bilden og treet på toppen, det ble jeg bare heeeeelt forelsket i!! Trærne er kjøpt veldig billig på søstrene grene 🙂

Hvordan ligger dere an med innpakkningen ? Nyt kvelden alle sammen, og riktig god 3.søndag i advent <3

 

#jul #julegaver #innpakkning #interiør #hus #hjem

 

0 kommentarer

Siste innlegg