INSPIRERENDE BRYLLUPSDAG OG SJEKK HVEM JEG MØTTE!

Woow! Bryllupsplanleggingen er i gang, og endelig kan jeg kjøre på med inspirasjon, planer og alt som har med bryllup og gjøre. Det er kun rett over et år til, å ukene går lynkjapt! I helgen som var koste jeg meg på en bryllupsmesse på jæren hotel, og det med selveste bryllupsprinsessen selv, Kathrine Sørland!

Søtere og hyggeligere konferansier skal en lete lenge etter, og jeg fikk en liten prat med henne! Hun stråler, og er det noe hun er ekspert på så er det bla bryllup ^^

massevis av kjoler i ulike fasonger, på ulike størrelser fikk vi se, ulike borddekkonger og MASSE innenfor dette feltet for å nevne noe..

«Chili Chocolate as» som homder til i stavanger, leiger for eksempel ut slike sjokolade fontener og stiller med diverse frukt osv! Genialt for en «Candy Bar» og helt perfekt om man skal ha et bryllup med mange barn i slik som vi skal ^^ Selv om dagen er vår vil jeg det skal være en fest for alle! Både store og små <3

Kaker fikk vi smake på, og jeg er imponert over kunstverkene som finnes rundt om på bakeriene! Tenk at noen lager slike herligheter, og ikke minst så smaker de like godt som de ser ut!

Håper dere holder ut litt bryllups inspo her på bloggen! For det er det bare å venne seg til kjære dere! Jeg planlegger nemlig mitt drømmebryllup <3

 

 

2 kommentarer

Siste innlegg