JEG HAR EN GANG SOM SMILER!

To søte små. En i rosa og en i blå. Husets levende trå, elsket fra topp til tå.

 

 

Tenk at disse fine er mine! De er våre og jeg klør meg ofte i håret. Vi er heldige og uendelig takknemlige <3

 

 

Søskenkjærlighet er det fineste som finnes. Og jammen kan jeg mange fine stunder minnes <3 Livet har virkelig fått en ny og vakker betydning. Jeg gleder meg til resten og skal stå plantet i den hardeste kuling.

Disse kjære to, skal få gå i sine egne sko. Jeg skal aldri stå i veien, men vil gjerne gå sammen med dem på veien. Jeg kan nok aldri gi dem gull og grønne skoger. Men kjærlighet og omsorg, det kan vi gi dem i våre døgnåpne armkroker ! <3

 

De er fargene på hverdagen og fargene i huset. To turbulente moro klumper som plutselig kan bli kranglefanter. Som søsken flest, og som barn på deres alder. Men mest av alt er de gode på kjærlig rabalder <3

 – Aleksander og Julie dere er mor og far’s nummer en begge to! Vi elsker dere begge, og det er spennende å se dere gro 💗

0 kommentarer

Siste innlegg