JEG HAR KJØPT MEG BRUDEKJOLE!!

Dette her er helt vilt!
Kjøp av brudekjole er noe jeg har vært veldig nervøs for lenge.. Veldig nervøs.. Det som kanskje fremstår som det kjekkeste i verden for mange, og det som jeg trodde en vordene brud skulle glede seg masse til.

Dette har jeg drøyd lengst mulig, både av nervøsitet og planer om å bli mindre. På grunn av mye som har vært med helsa har ting blitt enda mer utfordrende, og planen ble ikke akkurat som jeg så for meg og kjempet om i starten.. Men men, nå har jeg kjøpt meg brudekjole, og det gikk jammen over all forventning!! 😀

I dag gikk det enda litt mer opp for meg at vi faktisk skal gifte oss! Og det om bare 6 måneder. Gurimalla altså! Min kjære forlover, mor, søstre og mormor var med på prøvingen og til god hjelp . Vi var på Agape, Sandnes og ble godt tatt i mot av en herlig dame. Superhyggelig! Så for meg at jeg kom til å prøve en hel haug av kjoler å kanskje fortsatt ikke finne den rette.. Men den rette, ja den fant jeg på kjole nr 3 og da ville jeg ikke prøve flere. Den satt som et skudd, og var noe helt annet en det jeg hadde sett for meg i hodet at jeg ville prøve..

Kjole, sko og pynt til håret er helt i boks nå og kortet dro jeg 1,5 time etter at jeg gikk inn i salongen. Dette var nesten litt for fort gjort, og ikke minst gøy!  Jeg er helt fantastisk fornøyd 😀 Jeg skal også ha slør ^^ Kjolen får dere ikke se før bryllupet, og det er ikke den som dere såvidt ser at jeg har på øverst i innlegget. Dette blir spennende!!

#bryllup #brud #brudekjole

0 kommentarer

Siste innlegg