JEG PUSSER OPP IGJEN!

God kveld i stuene! Dere som har følgt med de siste årene har nok ikke gått glipp av min drøm om en dag å oppgradere kjøkkenet. Dette er en stor prosess og ikke minst en veldig kostbar affære. Endelig gikk PB med på å la meg male det!! Gurimalla jeg er så aldeles gira!!!

Avtalen ble at jeg fikk ta ansvar for dette helt alene, og at han skulle slippe å lette en finger på dette prosjektet. Jeg gikk i gang med en gang jeg fikk klarsignal, og er allerede godt i gang!

Grundig nedvask, pussing, grunning og maling. Alle detaljene om prosessen skal dere få. Herlighet dette blir en stor reise å ta dere med på!

 

Fargen vi har valgt skal jeg komme tilbake til. Bruker 3 stjerners gulvmaling, å gjør alt så nøye som jeg bare kan.

Nye håndtak skal på, veggene skal få et løft og planer om kjøkkenplater mellom benkeplate og skap er også i gang. Dette skal bli en total forandring, og målet som venter i enden er en stor motivasjon kveld etter kveld!

Har dere troa, og er dere klare for å være med på nok et prosjekt her i huset ?

Følg med!!

 

0 kommentarer

Siste innlegg