JENTEBURSDAG MED FROST TEMA!

Plutselig var det duket for ny bursdagsfest igjen, noe som spesielt en liten dame i huset har gledet seg veldig mye til. “Frost” er i vinden om dagen, og det er ikke noe i hele verden som er kulere en Elsa i Frost-filmene i følge Julie.

 

Ballonger, konfetti, bursdagshatter og pynt. Bursdagsfest med familien er gøy, og siden vi er flere små i gjengen er barnebord veldig koselig. Jeg elsker og ordne til fest, og bursdagsbarnet ble veldig fornøyd ^^

Pynt laga i barnehagen av bursdagsbarnet selv passa også inn på bordet. Stentroll, som også er å se i Frost^^ Thihi.. Ellers har jeg pynta med “Rocks Blue” fra Magnor, designet av Halvor Bakke. Lampene over spisebordet er også samme design, i helt klart glass. Dere får en smakebit av disse her, og skal få se mer til dem siden ^^

Jeg prøver stadig ting jeg ikke kan, og må jo klare å lage kake når jeg er blitt mor… Ostekake med gele er en slager både for barn og voksne. Veldig god, og veldig enkel å lage!

Noe av det søteste jeg har sett noen gang, er dette bursdagskortet her. Det er laget av et søskenbarn av Julie, Tristan på 4 år. Han har ikke bare tegna bursdagsbarnet, han har også skrevet navnet hennes på kortet. Såå herlig!! Tantehjertet mitt smelter helt!! <3

Har blitt hekta på den vakre blomsten “Protea”, og har den både i frisk og tørka versjon. En helt nydelig farge på blomsten og veldig spennende av utseende. Var nede på Floriss Ålgård en tur på fredag, å klarte ikke dra hjem uten etpar protea blomster, grønt og rosa tørkede strå.

– Kjære, gode prinsessa mi! 3 år er allerede forbi. Tre år med minner, og nå en hel fremtid på gli. Jeg og resten av gjengen i huset er ufattelig glad i deg. En kreativ sjel, med et stort hjerte for andre. Du er unik Julie, det er kun en eneste utgave av deg. Vi nyter hverdagen sammen med deg, og elsker dine påfunn og lattermilde stunder. Du er lur og kanskje litt utspekulert til tider. Men gurimalla så omsorgsfull du er og ikke minst generøs! Du har en tolmodighet jeg beundrer en 3 åring, og dine gullkorn er helt fantastiske! Jeg, far og Aleksander DIGGER DEG, solstråla vår <3 Takk for et fantastisk bra selskap Julie, det hadde aldri blitt en så kul Frost fest uten en så stor Frost entusiast som “hedersgjest!” <3

#frozen #frozen2 #frost #elsa #barnebursdag #familie #jenteselskap #bursdag #hus #hjem #interiør

1 kommentar

Siste innlegg