JULEFRED FOR SJELEN MIN ER KANSKJE IKKE HELT SOM DIN?

 

God kveld alle sammen <3 Er dere i havn med juøeforberedelsene ? Her i huset kan roen senke seg, å vi er helt klare for jul! Klærne henger strøket og klar, frokostbordet står dekket, fruktskålen mekket og julesteømpene er stappet ^^ Vet dere hva som gir meg ekstra julefred i sjela ?

Med ekstra julefred i sjela, mener jeg hva som skal til for å kunme sette seg ned å nyte! Være ferdig mer forberedelser og føle seg skikkelig i havn. I dag vant jeg kampen på vaskerommet, noe jeg aldri trodde jeg skulle være i havn med føl jul… Snakk om julefred i sjela dere! Andre som kjenner på det samme? Thihi…!

Riktig god jul alle sammen!! <3 Gled og kos dere over de små tingene, å dere skal få se at verden er STAPPFULL i glede!! ❤️✨

0 kommentarer

Siste innlegg