JULEGAVEPYNTING, HELT FANTASTISK GØY!

Hjertelig god lille julaften dere! Er det ikke herlig vel ? I går satt jeg oppe å fikk ordnet og pakket de siste julegavene, å endelig kan heg vise dere resultatet av årets gaver!

Naturmaterialer på gaver er fantastisk vakkert! Akkurat på disse har jeg brukt kunstig granbar, da jeg hadde så mye rester av et gammelt kunstig tre. Fin måte å gjenbruke på, sammen med kongler som er selvplukka ^^ Jutestoff er helt genialt å ha litt av også, iallfall om du bruker gråpapir som her. Det gir gaven mer liv, og jeg elsker strukturen i stoffet.

Som jeg nevnte tidligere en dag har barna fått sin helt egen vri på gavene som er til dem. For eksempel ser du et reinsdyr inn i siste bildet, hvor merkelappen er i nesen ^^ Ble inspirert av noe jeg kom over på pinterest, å er veldig spent på om innpakkingen blir lagt merke til av småtassene <3

Ellers er det bare å lene seg tilbake å nyte denne fine tiden med de man er glad i!! Husk at det er tanken som teller med jul, glede og kjærlighet og ikke mengde av materialistiske ting <3 Ta vare på det som betyr mest for deg, å det som gir deg masse påfyll!

1 kommentar

Siste innlegg