KJÆRE MØDRE, BESTEMØDRE, SVIGERMØDRE OG OLDEMØDRE!!

 

Kjære alle dere vakre mødre der ute! Gratulerer med dagen!

 Gratulerer så mye med morsdagen, alle mødre der ute!🌟 Husk at dere gjør den aller viktigste og beste jobben på jord, hver eneste dag 💖 Det er lov å være sliten og man mislykkes ikke om man feller en tåre 🌿 Det er et enormt press der ute på alle mulige områder. Og mødre i dag må takle utfordringer på en helt annen måte en for 20 år siden og eldre.. Media skaper et bilde av hvordan man liksom «skal være» som er umulig å oppnå. Ver deg selv, gjør det DU mener er rett for dine 💖 Vil også gjerne få takke min kjære mor @evy.s.r for alt det hun har gjort for meg og ikke minst lært meg!! Hun har vært med på å gi meg livet, og det er jeg uendelig takknemlig for 💖 Elsker barna mine høyere en noe annet, og jeg håper jeg klarer å være for dem iallfall en liten del av alt det moren min har vært og ikke minst er for meg 💖

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg