KJEMPE GØY PÅ JÆRMESSA!

Messer er gøy, og jeg elsker å være på messe! Enten om det er interiørmesser, bryllup, hus og hjem, hage eller handler om dyr og gårdsrift er alt like gøy. Jærmessa sto for tur i helgen på Varhaug, og her tok jeg barna med mens PB var på jobb.

 

Oh yes! Vi var klar for å kose med både gårsdyr, reptiler og ellers se på mye forskjellig. Hva gjør det vel med litt fjoslukt i penklærne ? – “D e allti goe greie!” ^^

 

 

Her var alt fra store maskiner, biler, kjøkkenutstyr, hobbyprodukter, såper, sminke, klær til små søte kyllinger, kaniner og gris, lama, alpakka og ponni for å nevne en liten del.

 

 

 Frigg, et av barnas søskenbarn var med oss sammen med foreldrene hennes. De storkoste seg sammen! Og etter 3 timer på messen, var ungene mine sterkt uenige i at vi skulle hjem når vi da dro..

 

 

En ting som Aleksander bet seg merke i, var noe som var særdeles stort på ponnien som var der… Han pekte og studerte og var helt overassket.. Thihi jeg tror ikke jeg glemmer denne episoden så lett! Kanskje et lite konfirmasjonsmateriale ?

 

Her var noe og se for alle. Og et veldig fint arrangemang! God mat og kjøpe, show for barna med “Knerten og Lillebror”, ansiktsmaling og ellers masse aktiviteter for både barn og voksne. Perfekt familiedag, og en fin mulighet for handel både i smådill og større utstyr. Åsså hadde de til og med reptiler, til min og barnas store glede! Elsker at de også viser fascinasjon for krypdyr <3

Gleder oss til neste år!

0 kommentarer

Siste innlegg