ENKEL OPPDEKKING OG INSPIRASJON!

 

God kveld kjære dere!  Tenkte jeg kunme vise dere helt enkelt hvordan en borddekking hos oss kan se ut om jeg konsentrerer meg om pynt og ber PB om å hjelpe med dekkingen!

Et fantastisk bra samarbeid skaper et godt resultat! Og veldig personlig også, enig ? Om glassene står litt i hytt og pine, serviettene er lagt rett på tallerknene så er det likevel en koselig dekking synes jeg ^^ Litt av meg og litt av han! En relativt travel dag, og rett før gjestene ankom! Slik ble det, og en koselig familiemiddag var det.

Busker og hekk får stadig kjørt seg hos meg.. For litt mer fylde og grønt i vasen tar jeg meg alltid en tur rundt dørene med en hagesaks i hånda ^^

Det siste bildet her er så herlig synes jeg! Med små fingre i hus, er det bare sekunder om å gjøre før motivet endrer seg foran kamera… Thihi ^^

2 kommentarer

Siste innlegg