NOVAGENSER TIL BARN I ULIKE KOMBINASJONER

Noen av dere som har strikka «Novagenseren» ?

Garderoben til de små har fornyet seg litt, og hva er vel mer sjarmerende med barn som smiler i vakkert strikk ute nå når vårens farger snart kler landskapet?

Mormor-strikk settes utrolig stor pris på her i huset! Barna liker det, jeg elsker det, og ikke minst så har mormoren lagt sjelen sin ned i disse søte små plaggene <3 Er vi ikke heldige vel ?

Med disse fine duskeluene til kan jeg nesten ikke vente med få se dem løpe rundt ute i dette <3 Gurimalla jeg er så takknemlig! Har foressten endelig selv starta å strikke så smått nå, og holder på med et skjørt med seler til Julie fra klompelompe. Gleder meg til å vise dere, og håper jeg en gang blir nesten like god til å strikke som min mor og min mormor <3 Det ville vært en drøm, og jeg har det som mål. Det er jo bare såååå mye fint man kan trylle frem på pinner!!! Enig?!

#novagenser #strikking #strikk #barnestrikk

1 kommentar
    1. Ønsker meg oppskriften og hvilke farger som er brukt. Skal strikke til 3 barnebarn, tvillinger 7 1/2 år, gutt og pike, pluss pike på 6 år.

Siste innlegg