NYTT MØBEL OG KJÆRLIGHET VED FØRSTE BLIKK!

Først og fremst må jeg få takke dere for all den vakre omtanken og kjærligheten dere har gitt meg etter sist blogginnlegg. Det er en tøff periode jeg er i, men jeg skal komme meg tilbake til normalen igjen, det er målet. Det tar bare tid. Alle kommentarer og meldinger har blitt lest. Det settes så utrolig står pris på!! Dere er helt herlige<3

Midt i det hele fikk jeg melding om at noe jeg har gleda meg til i mange mange uker, var kommet i posten!! Altså dette har jeg gledet meg mye til og vise dere!!

Dette var virkelig kjærlighet ved første blikk! Jeg falt pladask for denne puffen da jeg så høst nyhetene til Riviera Maison, og spurte en jeg visste var forhandler av merket om det var mulig at han kunne bestille denne for meg! Fikk beskjed med en gang den var ankommet fra Nederland, og vips var den på mitt lokale postkontor. Guriland.. En fargeklatt midt i stuen, som står fint til det blå maleriet mitt.

Det er alltid noe å glede seg over, å denne kom akkurat på perfekt tidspunkt.. Den kan ikke kurere, men den kan glede. Og være til nytte for store og små. Hu mor slo på stortromma og snopa seg et grisefint lite møbel! Gjorde hun vel ikke ? Ha en strålende dag alle sammen <3

0 kommentarer

Siste innlegg