ØNSKER JULEN VELKOMMEN MED FEEL!

Reklame | feel

Julen står foran oss, og i år blir det en spesiell jul for alle. La oss gjøre det beste utav her og nå! La oss snu tankene om en trist jul til en enda mer koselig en før! Jeg er i full gang, og er det et år man kan gi gass og la julen starte tidlig, må det jammen være i år. Jeg oser av julefølelse og skal vise dere litt inspo hos meg i samarbeid med feel.

Det følger mye til med julen, og pene kakebokser kan være både dekorative på kjøkkenbenken og fine ved servering. Feel har et flott utvalg bokser i ulike størrelser. Tips kan også være å legge gavekort/penger i boks som julegave, om man vil gjøre litt mer koselig utav en konvolutt ^^

 

Kunstig krans er fra feel, og flere av juletrærne. Smalt juletre i gull finnes HER (finnes også i sølv), og det i gull som er mindre er også å finne hos feel.

Nøtteknekkeren er desidert den største favoritten i år. Den ropte nærmest på meg i butikken, og var nødt å bli med meg hjem. Husets små likte også denne godt, og var helt i 100 da de fikk se den: Nøtteknekkeren er den nye kongen i stuen, å den finnes HER! Sååå kul!!

 

Nissen “Emil” husker jeg at jeg angret på at jeg ikke handlet i fjor. Den ble tatt godt i mot i år, og er fin både i stuen, gangen eller utenfor^^ Emil finnes HER Så snart været letter skal dere få se den utenfor hos oss også ^^ Juletreet som står ved siden av finner du HER.

Tekstiler og spesielt putetrekk er enkelt og bytte ut i sesongene. Feel har et bredt utvalg, og jeg liker veldig godt putetrekkene. Her er de nyeste jeg har anskaffet meg nå med jul, men disse ligger ikke i nettbutikken. Et annet trekk jeg også har og liker veldig godt er DETTE i terracotta. Perfekt til jul!

Amerikanske juletrær inspirerer meg, og jo mer kuler desto bedre! Rød løk kule HER , hvit fugl HER , hvit kantete kule HER .

Adventstjerna i vinduet og adventstaken er også fra feel. Kjempe glad for å endelig ha funnet en helt enkel adventstake til kronelys, som jeg kan pynte på mitt vis med sløyfer og grønt.

Dette er den koseligste tiden på året, og jeg gleder meg over å være i gang. Tidlig for noen, perfekt for meg! La oss kose oss med julen ekstra mye i år. For viss julen er positiv for deg, så er positivitet noe vi absolutt trenger det vi kan av, spesielt nå i år. Gleder meg til å ta dere med på juledill og masse kos fremover!

Coronavennlig klem fra Marie <3

1 kommentar

Siste innlegg