PEPPERKAKE HUS OG TILBAKEBLIKK PÅ 90 TALLET!

Gurimalla det er koselig å skape sine egne juletradisjoner, av en god blanding fra mine og PB’s juleminner fra barndommen. Hele desember for meg går ut på å skape varme og gode juleminner for barna, å det er bare sååå gøy å se gleden i barneøynene deres og høre de snakke om hva vi finner på.

Her en dag pynta vi pepperkakehus, og det var stor glede og spenning rundt bordet! Glasuren sprengte seg fort ut gjennom posen og det ble en smørje av alt.. Thihi ^^ Veldig spennende å se om huset står uberørt i stuen.. Utrolig nok har ungene ikke vist litt interesse for å snike i huset en gang! Det hadde jeg trodd skulle bli smakt på innimellom hele tiden, men de ser på det som pynt akkurat som alt annet innen den kategori. Nesten litt for flinke til å holde seg borte..

Nissemor og nissefar fra Feel har flytta inn i huset, og de blir flittig lekt med.

Kom over et juleminne fra 90’tallet , hvor jeg (med briller) og mine søstre er samlet for pepperkakehus pynting med farmor! Sååå stas!! Å som dere ser er farmor raus og grei! Et helt hus hver fikk vi endatil :O Gode tider <3

1 kommentar

Siste innlegg