PLUTSELIG VAR JEG I ET BOLIGMAGASIN!

Gurimalla altså! Fredag den 13. og en så spennende en! Jeg har nemlig gleda meg mye til noe som skulle komme på trykk i bladet BoligDrøm i dag!

Midt i Januar ble jeg kontaktet av en journalist som lurte på om jeg kunne tenke meg å være med i spalten #onetofollow , i utgave 2 som skulle komme ut i mars.

Dette var noe jeg ble helt overvelda av å bli spurt om, å ser på som kjempe stas! Kan innrømme at det har vært en fjern drøm å få komme i et interiørblad, men aldri noe jeg trodde var realistisk.

Plutselig står jeg med et ferskt blad i hånda som inneholder 8 sider av min husdrøm og lidenskap her hjemme. Kunne ikke vært mer stolt i dag !! Herlighet !!

 

 

 

 

 

Altså FOR EN MULIGHET! Takker dere alle som følger meg på denne reisen! Hadde det ikke vært for dere hadde det ikke vært for veldig mye av dette. Jeg er evig takknemlig !!

Julie syntes det var morsomt og se både meg, henne selv og Aleksander i et blad. Thihi ^^

Vi må holde sammen og verne både om oss selv våre medmennesker og ikke minst alt som er positivt. I disse dager er dette ekstra viktig! Dette var en veldig positiv ting her i gården ^^ Jeg er virkelig kjempe stolt og takknemlig <3

 

8 kommentarer

Siste innlegg