PRESSEVISNING OG MASSE NYTT!

På mandag var jeg på en pressevisning i Oslo, og fikk se masse av Magnor Glassverk’s nyheter for høsten sammen med flere av deres dyktige designere. Nye farger, nye design i et helt vakkert eventyr og jeg er like begeistret hver sesong for hvor mye vakkert som blir laget for alle hjemmene der ute.

 

Boblen og Dråpen «Classic Green» er en nyhet fra Finn Schjøll. En dyp og klassisk grønnfarge, jeg ble betatt av med første øyekast. Dyktig designer med mange års erfaring med blomster, vet hvordan vaser skal være, og er det rart at jeg har rundet 25 stykker boblen i ulike størrelser? Nå er jeg kanskje litt crazy når det gjelder vaser, but still.. Det er jo boblen!!

 

Finn Schjøll er en smilende og enormt positiv mann med et stort hjerte for alle!! Han oser av godhet, og etter å ha pratet en god del med han over nett og på telefon, var det skikkelig hyggelig med en god klem og prat her på visningen av nyhetene. Gleder meg til å besøke han paradis i Åsgårdstrand, som er en plan i høst.

 

Halvor Bakke har ekstra røffe nyheter du kan vente i butikkene i høst. «Noir» kommer både i asjett, kopp og bobleglass. En luksuriøs serie med inspirasjon fra blant annet gourmetrestauranter i Paris. Forførende design og en sikker vinner rundt festbordet!

 

Nyheter fra Jan Thomas sin egen kolleksjon “Love” er asjetten dere ser på bildet over. Han har også krus, kopp og musli skål fra før i samme serie.

 

 

Jammen kom jeg i skikkelig julestemning da jeg så utstillingen til Villeroy og Boch.. De har helt utrolig mye vakkert!!!

 

” Se Ilden Lyse ” er navnet på den nye serien til selveste Jan Vincents Johannesen. Navnet til serien kommer av at sangtekst fra den folkekjære sangen “Se ilden lyse” som han skrev til vinter OL på Lillehammer 1994, er utenpå kulene. Med sangtekst utenpå og stjernestøv inni, er dette en personlig og ekstra vakker julekule. Skal iallefall henge på mitt tre i år <3 Finnes i både gull og sølv detaljer. Kulene er blanke.

Dette er kun en liten del av masse vakkert til Magnor Glassverk. Både Le Creuset, eva solo og Villeroy og Boch hadde også flere nyheter og vise frem denne dagen. Veldig hyggelig å få lov å være med på denne visningen, og jeg bare gleder meg til å se disse tingene rundt omkring i butikkene fremover nå fra september av.

 

0 kommentarer

Siste innlegg