PROSJEKT KJØKKENHAGE!

Dagene flyr, og prosjekter og drømmer svever alltid mellom ørene. Det neste på agendaen her hjemme foruten om vedlikehold på huset, er prosjekt kjøkkenhage!

Helt i startfasen skal dere få et lite glimt av hva som skjer på nedsiden av huset. Her skal det bli en arena for kjøkkenhage, og jeg håper på sikt at jeg kan skape en oase her. Ved første øyekast ser ikke dette særlig bra ut, men det håper jeg det blir!

List skal legges til nederst slik at pallen ikke viser, videre skal alt males likt huset og grusen jevnes til. Her skal det dyrkes salater og grønnsaker, samt bli et flott miljø når det er ferdig. Godt i gang, og gleder meg til å sele videre!

 

I vinduskarmen på kjøkkenet har jeg så smått satt litt gressløk og tomater. Det spirer godt, og det skal bli stor stas å prøve seg på en litt større skala ute når det er ferdig tilrettelagt for såing ^^

Har dere troa ?

4 kommentarer
    1. Hey. Jeg har absolutt trua. Tror det kommer til å bli kjempefint. Ønsker meg sånn pallekasse drivhus selv, jeg har bare ikke kommet så langt. Har litt urter og spirer i vinduskarmen og de skal ut etter hvert, så må kanskje ordne noe snart. Lykke til med alt ☀️🌷🌻🌼 Katie

    2. Herlig Marie.
      Bra at du viderefører noe av det du vokste opp med hjemme.
      Gartnerinne Marie
      Lykke til.
      Husk å vanne godt, og gjødse godt.
      Tips :
      Så / plant Tagetes ( blomster ) v grønnsakene.
      Da reduserer og forminsker du lus, biller og andre som også liker grønne spirer.
      Alt godt .
      Hilsen far.

Siste innlegg