SKAL JEG FORTELLE EN SKIKKELIG HYGGELIG NYHET?

Woow dere! Jeg har fått en forespørsel jeg bare måtte takke ja til! Hvor gøy er det ikke å kunne samarbeide med en lokal blomsterforhandler ?!

Jeg ble kontaktet av Floriss Ålgård som lurte på om jeg kunne tenke meg å samarbeide med dem. Selvfølgelig!! Har lenge hatt i tankene og høre om noen blomsterforhandlere kunne tenke seg å samarbeide med meg, og før jeg ante det spurte den hyggelige damen bak Floriss Ålgård meg <3

Når det gjelder samarbeid generellt takker jeg kun ja til å fronte/skrive om å vise produkter jeg liker veldig godt selv og som jeg får glede av. Jeg vil drive helt ærlig, og tenker også det er en grunn til at jeg har de følgerene jeg har, utifra hvordan jeg er og hva jeg har å inspirere med ^^ blomster, plantet og interiør er det jeg brenner for, så at Floriss tok kontakt det syntes jeg var ekstremt stas! Iallefall siden dette er en lokal forhandøer, noe som bare er et ekstra stort pluss og fordel for begge parter <3

I dag hadde jeg meg en tur ned i butikken og plulket ut noen favoritter! Ulike typer strå, grønn plante og en fin flettet urne med plast-innside fikl være med meg hjem + litt til ^^ Superfornøyd, og jeg gleder meg til å dele mer! Er foressten på snappen «instahomes» i dag, hvor jeg deler en hel MASSE filmer og bilder fra turen min innom Floriss ^^

 

Ha en superfin lørdagskveld videre kjære alle sammen!

0 kommentarer

Siste innlegg