SOMMERFRISTELSER I SOLNEDGANG

Reklame | Feel

Jeg har dekka opp til frisk sommerfest på terrassen, og endelig kommer stylingen jeg har gledet meg kjempe masse til å vise dere! Det er så spennende å se hvordan ideer man får i hodet sitt blir til virkelighet.. Og hvordan et tomt miljø plutselig kan bli levende. Sommeren er godt i gang folkens, og sammen med Feel vil jeg vise dere masse friskt som er i butikkene deres nå.

 

 

 

 

Om vinteren drømmer vi om lange kvelder ute i behagelig temperatur, sammen med gode venner og eller familie. Da må vi virkelig nytte oss av sjangsene vi har nå om dagen, og kose oss i omgivelsene. Frukt er friskt, godt og enkelt og servere. Delikat og dekorativt. For å få det ekstra behagelig kommer en ikke bort fra puter, pledd og stearin lys i lykter. Her er det bare å gønne på! Hvem får vel nok av kos?!

 

Puter, pledd, bordbrikker og puff fra feel  //  Stor kurv, fruktfat på bordet, øverste tallerknene er samme serie fra feel

//  Tørka blomster og rød palme fra Floriss Ålgård

 

 

Bare digger den blomstrete puten. Var igrunn rundt denne ideene til denne stylingen dukka opp. Tok utgangspungt i denne puten, og ellers ballet det på seg med farger, blomster og dekor.

 

 

 

Kunstig grønt gress og velourpotter fra feel 

 

 

 

Småvaser, dekor svaner og lyslyktene er fra feel 

 

 

Her har jeg virkelig sluppet meg løs og lekt meg med farger jeg ellers ikke bruker så ofte. Putene ble jeg helt forelsket i, og da jeg så puffen var jeg solgt! Farger som passer godt sammen, og naturlige inspill i kurv og planter gir en veldig rolig kombinasjon. Frukten spriter det hele opp, og gir en liten eksplosjon på bordet, men på en veldig positiv måte ^^

Blir kjempe glad om dere deler dette med venner, for inspirasjon 🙂 Ha en stålende kveld! Jeg er snart tilbake med flere spennende ting, så bare følg med ^^

 


-> Min facebookside <-     -> @interiorbymarie på Instagram <-

0 kommentarer

Siste innlegg