STORFINT BESØK! OG IKKE HVEM SOM HELST!

Fredagen er her og da jeg kom inn døra hjemme fra jobb i dag var det noe som var ekstra overrasskende i gangen..

 To søte fargerike figurer med bustete hår var på besøk, og titta frem fra en trillekoffert som Julie bar på. Kari og Ola heter luringene, og Aleksander og Julie var helt i 100! Julie sin barnehageavdeling har disse til utlån en helg til hver av barna, og det følger med en bok de skal skrive litt fra helgen i. Aleksander har et kakemonster på sin avdeling som har samme greie som disse, å dette er veldig populært blandt barna!

Gleder meg til en innholdsrik helg med disse to, samt jobbehelg og stor bryllupsmesse på søndag! Formen min er litt skranten om dagen og jeg har mått holde sengen i nesten 2 dager denne uken. Var på jobb igjen i dag, men kjenner dyna er god mellom slaga ^^ Siden vi har 2 små fargerike på besøk måtte vi selvfølgelig ha litt ekstra fredagskos i kveld før leggetid <3 Sååå utrolig koselig!!! Åsså så snille barna er med de to som er på besøk <3

Ønsker dere en fin og herlig helg! Kanskje møter jeg noen på bryllupsmessen på Clarion hotel, Sola på søndag ? Nyt fredagskvelden så lenge <3

0 kommentarer

Siste innlegg