STORINRYKK OG FEST I HUS!

Julie’s to årsdag gikk av stabelen i dag, og vi har totalt vært 28 personer i hus og feiret henne! For de som følger meg på IG og facebook, fikk dere se at noen også satt stumpen ned i gangen for å finne plass til å spise litt. Men utrolig koselig var det, og jeg er veldig sikker på at dagen var kjempe gøy for prinsessa vår <3

 

Stor stas å få egen stellestasjon til dukkene sine ^^ Dette er en skikkelig dukke-jente, og hadde alle stelt like pent med hverandre som det denne jenta gjør med dukkene sine, ja da hadde hele værden vært et paradis!<3

En Oldefar er god og ha! Og en som han her skulle alle ha hatt i livene sine. Dette er min farfar og han som har fungert som min far i oppveksten. Så mye jeg har lært av denne karen her når det gjelder alt du kan tenke deg! En klok og rettferdig mann som alltid har gjort så godt som han kan for alle rundt seg. Og da mener jeg alle! Både for familien og venner. Han har også en helt egen kjærlighet for de som kommer til Norge som flyktninger, og jobber som frivillig norsklærer for innvandrere på «språk sprell» i en alder av 79 år. Kjempe stolt av farfar <3 Og veldig takknemlig for at også mine barn får oppleve gleden av å ha han i livet <3

Barna har etterhvert flere søskenbarn. Og når som helst ventes også et nytt medlem til gjengen. Denne solstråla heter Frigg Frostròs, og er en av de blideste jeg kjenner! Tenk å hatt dette smilet her <3 Foreldrene stråler gjennom denne herlige lille kroppen, og smilet kan sees på lang vei! – Heldig er jeg som er tante til deg <3

For en dag! Full rulle fra start til slutt, og jeg kan inrømme at det nå var deilig å innta sofakroken og bare slappe maks før loppekassen kaller! Tusen takk til alle som gjorde dagen super for jenta vår!! Vi er heldige med så flott familie og kunne dele slike anledninger med <3 Avslutter med et bilde av Julie i de samme klærne som i dag, i selskapet hennes for et år siden! God kveld alle sammen <3

2 kommentarer
    1. Så koselig og ekte skrevet fra deg.
      Og den «biten» ang oldefar… jaja,så lett kan det være å få meg til å «sipe»😜.
      Når ett bilde sier mer en tusen ord. Da «bare» er det så deilig å se bilder på en flott blogg som denne.
      Hverdagslig og ekte.
      (Selv om jeg er super frustrert over hvor rent å ryddig du har det. Jeg prøver å «puffe» putene mine her hjemme(når muligheten er der mellom krangling,lekser og middag med 4 gutter),men ALT jeg står igjen med,er 3 av 4 kids som gauler,for 4’de mann har daska putene i håvet på di!
      Så ingen fare for at alle mine «pynte» puter er i soffen på samme tid).
      NYT!!! (Putene og ikke minst di flotte jentene dine)💞
      Gleder meg til ditt neste innlegg 😉😃

      1. Ååååh gurimalla så utrolig fin og god kommentar!!! <3 Ikke bare synes du det var koselig å lese, du tar seg faktisk tid til å legge igjen et spor på bloggen min også !! Kjempe koselig!!! Blir helt rørt av det du skriver til meg, det går rett inn <3 Å jeg skal live deg at putene ikke alltid er like puffa i spfakroken, og dat de lett blir brukt som «våpen» blandt søsken her i hus også 😂✨ Prøv og se litt på det som at de ryddige øyeblikkene blir for meg fanget på en minnebrikke i et kamera eller på en sky. Så mens det flyter over så koser jeg meg med å inspirere andre, og få litt påfyll selv, før det er påan igjen med ryddings, bleieskift og alt du vet som følger med 🙈

        Riktig fin og god kveld til deg! Så hyggelig at du skrev til meg <3

Siste innlegg