SYNES DU BARNEKLÆR FORT BLIR DYRT? SJEKK DETTE!

Barna vokser fort ut av klærne sine, og de aller minste rekker ikke å slite klærne ut heller. Til mer barn man har desto mer klær må man ha.. Men trenger det i grunn være så dyrt ?

I dag skulle jeg ha meg en skikkelig kosedag og rydde og styre på hjemme for å få lada batteriene. Tok meg en tur til bryne og traff tilfeldigvis kjendtfolk da jeg parkerte bilen. De skulle på et bruktmarked for barneklær, og jeg slengte meg på da det hørtes spennende ut å se. Gurimalla altså! Her var det jo et rent paradis av flotte brukte barneklær, utstyr og leker! Til en slikk og ingenting kunne du fornye garderoben både inne og til utebruk. Jeg fant masse, og bare se hvilke skatter jeg dro hjem med!!

2 nydelige gensere i merket Burberry til 100kr per stk! De ser helt nye ut og helt perfekt til Aleksander og Julie. 1 Gant genser til 100kr, noen bukser til 30kr stk, en fin kjole, søt olebrum genser var noe av det som ble med meg hjem i dag. Har ingenting i mot å kjøpe brukte klær eller ting, og er ofte innom finn.no / facebooksider for salg for å se. Har tidligere kjøpt leker/utstyr, men når jeg nå ser hvor genilt dette er skal jeg jammen følge med på slike markeder som dette. Vi kjøper og kaster alt for mye på denne kloden, og det å drive handel på denne måten er både bra og økonomisk!

Gammelt for noen, nytt for andre! Neste helg vet jeg atd et skal være et svært event som dette i stavanger, og ellers kan det være lurt å følge med på facebook om det finnes slike eventer nær der du bor 🙂 Dette skal illfall jeg benytte meg av igjen ^^ For et kupp altså! Thihi <3

1 kommentar
    1. Åh så gøy at du tok turen innom markedet vår og at du fant deg noe fint<3 Gjerne lik oss på Facebook for å følge med når neste marked er. Mor og barn gjenbruksmarked kaller vi oss 🙂

Siste innlegg