TØRR JEG VIRKELIG VISE DERE DETTE?!

Årene forandrer seg, det er sikkert og visst! Å det å se innover 10 år fram, er en umulighet.. Det som derimot er mulig er å se seg tilbake 10 år, å heller ta litt lærdom av det. Kanskje le litt også?

Det vrimler av #tenyearchallenge i sosiale medier!  Noe jeg sybes er kjempe morsomt, da det er så koselig å se hvordan folk så ut for ti år siden. Noen har ikke forandret seg serlig, men jeg tør virkelig påstå at noe har skjedd på denne fronten…! Vet nesten ikke om jeg tørr å vise dere dette en gang…

 

Plutselig begynte det å skje ting…

Tenk at jeg virkelig gikk rundt slik med det håret… Og ikke minst all sminken og alle lagene med mascara! Thihih!!!

Nåtid…👇🏼

Hva tenker dere ? Thihi!! Kunne helt sikkert funnet enda værre bilder også om jeg dukka lengre ned i arkivet… Dette er bare et ørlite eksempel på en opprørsk tenåringsjente som mange andre var usikker på seg selv, å prøvde ulike ting for å være mer komfortabel.. Hoooh jeg er jammen glad det gikk den retningen det gikk og ikke omvendt! Eller hva tror du ? Herlighet så utrolig morsomt å tenke tilbake!

0 kommentarer

Siste innlegg