TROR DU JEG GLEDER MEG TIL JUL?

Reklame | feel

Den fineste tiden på året er rett rundt hjørnet. Å jeg tror ikke jeg er alene om å bli fristet i butikkvinduene om dagen. Det bugner jo av julekos og glitter! Fristelser som gir meg energi og glede lar jeg meg veldig friste av. Vil dere se hva jeg fant på en time jeg hadde skikkelig jule ånd over meg ?

Jeg dro frem esker fra juleboden under trappen, for å se på julekuler fra i fjor, å kose meg litt med å smått smake på juletiden.. Plutselig endte kulene utover spisebordet, og vips var spisestuen trylla om til et skikkelig julebord! Med null anledning kun for gøy.. Hørte jeg noen nevne at jeg brått ble litt ivrig? Vel.. Nå har det seg slik at rasen jeg hører til har gleda seg til dette fra da pynten ble pakka ned fra sist jul..


 

Kunstige lerke-kranser fra feel // Julekuler fra feel // Ulike dekor-juletrær fra feel // Diamant rundt tøyserviett fra feel // Lyslykter fra feel // Kunstig granbar fra feel // Nisse fra feel // Kunstig rød-julestjerne fra feel

Nå gleder jeg meg til å pynte mer! Til juleduft, julegleder og rampenissen med barna! Vi er i 2019 folkens.. Om julen kan bli mindre stress om man tar litt etter litt å starter tidlig med det man gleder seg til! Jah så gjør det da vel!

Tommel opp for alt som kan gjøre desember til en tid med mindre stress og mer glede ^^ Ikke ver redd for å gjøre som meg å plutselig leke seg litt vekk i julekosen.. Thihi ^^ Kanskje kan dette være til litt inspirasjon også ?

 

0 kommentarer

Siste innlegg