VÅR MED PARASOLL-KUPP!

Altså WOW for et vær vi har hatt i dag! Våren har endelig funnet oss, og mottas med stor glede!! Er det ikke deilig vel ? Hvordan er været hos deg ?


Noe nytt snop til ute er denne supersøte parasollen! Kom tilfeldig over en annonse fra rusta på facebook som jeg ikke kunne la være å klikke meg inn på.. 559kr (!!!) for en så søt parasoll?! Nå ser jeg ikke for meg at denne er for noe «allværs» å bruke.. Men akkurat en slik jeg har drømt om i lange tider, til en super rimelig penge. Bare MÅ tipse dere!! KUPP!!

Ser for meg at disse ryker fort, så jeg kasta meg på telefonen med en gang jeg så disse og hørte om mannen ikke kunne stikke innom på vei hjem fra jobb å sikre oss en! Heldig var jeg med at han svarte ja, og ja.. Den var bare enda finere i virkeligheten ^^ Nå gjenstår å finne en god fot til den, og i mellomtiden plasserte jeg den i en fast og dyp potte… Hehe…

.
Terrassedøra har stått på vidt gap i hele dag, mens vi har nytt siste dag av ferien (planleggingsdag). Klar for innsats og vanlig hverdag igjen i morgen.

Ha en super kveld ^^

0 kommentarer

Siste innlegg