VISSTE DERE AT JEG HAR ET SKJELDENT MALERI?

 Det stemmer! Et skjeldent maleri, med de vakreste fargetoner har funnet frem til Kvitlyngveien! Wiiii jeg er så stolt av dette !!!

 

Bildet er helt ferskt kommet i hus, og er enda ikke i riktig ramme. Har ikke helt bestemt meg hvor det skal henge, men opp skal det, det er ikke en diskusjon en gang. Når en liten gutt, stolt som en hane, gir deg et bilde han selv har skapt.. Da blir hjertet ditt nesten tappa, og gledestårene renner i full fart <3 Gurimalla så vakkert! Eldstemann har jammen talent når han svinger penselen ^^ Og med yndlingsfargen til mor i slik en prestasjon som her, kan man ikke annet en å være stolt og glad! <3

Blått er flott, blått er meg… Blått er som havet, som himmelen, som deg… <3

-> LIK GJERNE BLOGGEN MIN PÅ FACEBOOK HER, FOR OPPDATERINGER, TIPS OG INSPIRASJON <-

2 kommentarer

Siste innlegg