ENKEL OG BILLIG BORDDEKKING!

 





Borddekking kan være mye forskjellig, og det finnes utallige måter å pynte bordet på. Duken her for eksempel er helt vanlig sekkestrie/jutestoff, som bare er klippa opp til en løper. Dette stoffet kan også kjøpes i flere farger, men jeg foretrekker standardfargen slik som dette. Blondestoffet som ligger over, kjøpes som metervare akkurat slik som du ser det på bildet. Her er det bare klippa rett av slik at det skulle passe til det andre. Jeg synes det er veldig lekkert, og kan faktisk være penere en mange av løperne de selger rundt om til den tidoble prisen… Min mor brukte forresten akkurat slike løpere i bryllupet hennes som var i August. Det var der jeg ble inspirert til å bruke dette hjemme. NYDELIG, NATURLIG, OG LANDLIG!

Om du vil se hvordan hun dekorerte bryllupet sitt, kan du gå direkte til innlegget HER!

Høsten er en årstid som jeg synes er perfekt for gode varme supper. Når det begynner å bli kalt ute, er det ekstra deilig å kunne komme inn til en deilig og varm suppe. Høsten er også en fargerik årstid, å da føler jeg supper med mye smak av forskjellige urter og grønnsaker passer ekstra godt! Den kan gjerne være fargerik og spennende også!

 Serviset du ser her er et helt vanlig, å det enkleste serviset fra IKEA. Ikke noe særlig fint, men det duger godt til hverdags. Disse skålene blir litt i det største laget, og holder litt for lenge på varmen i og med at de er så dype. Det kan være positivt også, men personlig synes jeg ikke en får så mye utav alle smakene om man må slenge varme ting rundt i munnen 🙂 Det som er veldig positivt er at det er helt enkelt og hvitt, og passer dermed til alt! Glassene er også fra IKEA.

Om vi ser bort fra Riviera Maison vasen på bordet, med granbar og kongler i, er alt på bordet veldig rimelige ting som også går sammen med mye forskjellig 🙂


 

6 kommentarer

Siste innlegg