BILDEDRYSS AV LIDENSKAP OG KJÆRLIGHET!

Inspirasjon og bildedryss fra gårsdagen 🙂

 

 

 

Vi var 11 stykker, å siden været ikke helt var som ønsket, trakk jeg kjøkkenbordet inn og laga et langbord mitt i stuen like før gjestene kom 🙂 Blondepapir til kaker er brukt som dekkebrikker. Jeg har prøvd meg litt frem med å ha spisebordet her tidligere, men jeg føler til vanlig at det passer best å stå der hvor det pleier. Da får vi nytta mest mulig av utsikten, + at det er mye bedre plass for Aleksander å boltre seg på gulvet, etterhvert som han kan forflytte seg mer rundt. Det er også mye mer romslig for lekematte, barn og voksne når vi leker på gulvet 😀

 

 

 

Nydelige liljekonvaller i aluminiumsboks fikk jeg av moren til Pål Børge 🙂 Så enkelt å utrolig vakkert ! 😀 En sløyfe i de norske vakre fargene til anlegningen. Ser dere hvor lite som skal til, for å få det koselig ? 😀 Jeg er stor fan av alubokser, å brukte dette som massevis av småvaser i dåpen til Aleksander. De er kanskje ikke så fine å se til, men med litt pynt kan du få til det utroligste 🙂  (Gå rett til dåpen her, for tips )

 

 

Enkel pynt, men samtidig VELDIG 17. mai 🙂 Har du noen flagg hjemme, å noen bjørketrær i nærheten, ja da har du absolutt den viktigste pynten spør du meg 🙂 Jeg hadde litt flere flagg en jeg hadde regnet med, men man trenger ikke så mange. Man kan sette de man bruker i toget i dekorasjonene når man kommer hjem , fordi man ser de ikke når man er borte likevel 😀 

 

Ja jeg varierer ofte med hva jeg har på stuebordet 🙂 Jeg forandrer ikke bare for bildene sin skyld, men jeg forandrer uansett 🙂 Det er en del av lidenskapen min for dette, å en del av dillingen min 😀

 

Bordet ble flytta tilbake i går etter festen, men da vi får litt besøk i kveld, å kanskje en god gjeng i morgen på dagen, velger jeg å ikke kaste pynten helt enda 🙂 Dessuten er det som er i vasene, like pent selv om det meste av innholdet har stått i snart 2 uker 😀 Å hvem kaster vel blomster som ikke er stygge ? 

 

Med pynta vogner og hver sin gutt i finstasen, drog jeg å Trine bort til Ålgård for å se på barnetoget. Veldig koselig å stor stas 😀 Guttene var fascinert over flagga, å spesielt Tristan. Han ville sveie på flagge hele dagen ;D

 

Har du sett noe så herlig? Like sprudlende å glad som moren 🙂 For en sjarmør 😀

Familiebilder hører med, å her har vi meg med mine 2 fantastiske søstre. Jeg legger ikke skjul på at jeg er utrolig glad i familien min, å elsker å tilbringe tid sammen med dem alle sammen 😀 Det føles ikke som det er mange år siden disse 3 var store rivaler til hverandre, å hu mor stadig måtte prøve å være fredsforhandler.. Nå er det nye tider, å vi koser oss sammen 🙂 Iallfall er det slik fra min side .. Hihi ^^

 


 

Tusen takk for alle som var me på å gjøre gårsdagens feiring til noe helt spesielt å vakkert 🙂 Superstolt av å få være mor og tante til 2 helt fantastiske gutter, å jeg er sikker på at de storkoste seg i går de også 😀 Det er virkelig en gave å få lov å være mor <3 Jeg føler meg så uendelig heldig, å ikke minst rik på kjærlighet å gode mennesker i livet mitt 🙂 Det er absolutt ikke en selvfølge der ute, det vet jeg.. Viktigheten av dette er absolutt noe jeg vil lære videre til generasjonen etter. 

 


 

Personlighet å Interiør henger sammen, å det at et hjem må skapes å ikke kjøpes det ligger det mye sant i. Selskaper, reiser, koselige besøk eller bare fine stunder sammen med familie og venner, er med på å sette sine preg på hjemmet. Selv om jeg elsker å vise dere detaljer, kan det ligge mye personlighet i bildene. For at denne bloggen ikke bare skal være helt stiv, og på en rett linje alt sammen synes jeg det er gøy å dele litt glimt fra hverdagen også 🙂 Dette skaper også litt liv i bloggen. Viss vi går tilbake til at “hjemmet må skapes og ikke kjøpes “, vil jeg ta dere med på hele reisen 😀 

Synes det er kjempegøy at dere leser bloggen min, å viss det er noe dere lurer på er det bare å spørre 🙂 Alt jeg vil er å inspirere andre med samme stil som meg, å kose meg med bildeknipsing, interiør og detaljer 😀 Dette er ikke bare en hobby.. Men ren lidenskap for det jeg ser på som vakkert og koselig 🙂 <3
 

 

7 kommentarer
    1. For noen herlige småtroll! morro at de var så glad de også 😀
      Godt humør hører jo den store dagen til 😉
      Veldig flott du hadde dekorert med bjørk og flagg. Uten flaggene er det jo fin hverdagspynt også ^^
      Godt å høre at du koste deg sånn med familie i går<3

    2. Å, så koselig og stemningsfullt! 🙂 du gjør ting så vakkert av de enkleste ting <3 hvor har du kjøpt kake serviettene og drikkeglassene?

    3. Veronica: Tusen takk for det ! 😀 Veldig gøy å høre, snille deg 🙂 <3 Serviettene kjøpte jeg hos Feel, men har sett dem flere steder i anledning 17. mai 🙂 Glassene er også å få kjøpt hos Feel, eller nesten like hos kremmerhuset 🙂 Nille har også noen, med fargerike lokk 😀 Ha en super kveld 🙂 <3

Siste innlegg