HØRT OM BRUDEBUKETTEN SOM ER LIKE FIN LIVET UT?

For den finnes nemlig ! Det krever selvfølgelig en god del tålmodighet og ekstra tid, men er det ikke noen som sier at ingen ting er umulig? Iallfall ikke dette ! 🙂

Titter innom med dette søte og GENIALT vakre tipset i dag! Kanskje ramler det ned på noen gifteklare jenter der ute ? 😀

 

 

Noen lager brudebuketten med friske blomster, og tørker buketten etterpå om de har lyst  ta vare på den. For de som ikke har planer om å kaste buketten til ugifte gjester i brylluppet, er vel en liten tanke å prøve å holde buketten pen så lenge det er mulig som et vakkert minne?

 

 

Her har bruden, som også er min mor, laget masse blomster av ulike farger i silkestoff, sekkestrie og blonder. En bukett som dette vil jeg si er veldig personlig i seg selv, da hun har laget den helt selv. Blomstene er heller ikke helt tilfeldige og den lyse rosa fargen er den samme som forloveren hennes hadde på kjolen sin. Veldig gjennomført!

Midt i hver blomst varierer hun med å ha perler eller diamanter. Noe som er ekstra koselig her, er at hun har brukt gamle øredobber fra de 3 eldste barna sine, som også gjør at buketten får et enda mer personlig preg. Utrolig koselig <3 Det er snart 1 år siden brylluppet, å jeg kan ikke unngå å si at det var både spesielt å stort å få oppleve sin kjære mor si ja til mannen i sitt liv <3 Noen øyeblikk glemmer man aldri, å dette er absolutt et slikt øyeblikk ! 😀 Smilene deres kan sees på lang vei, å de er bare en konge og dronning sammen <3 VAKKERT!! ( Les mer om bryllupet her og alt om dekoreringen og lokalet her )

Gjør seg godt som pynt i stuen! For eksempel sammen med brylluppsbilder slik som her 🙂
 

 

 

En annen variant som jeg bare også er nøtt til å vise dere, er denne vakre buketten her, i hendene til nok en rålekker brud ! Denne buketten var den første jeg så i sitt slag, og det var også denne min mor lot seg inspirere av til å ville lage sin egen.

 

Med sine duse og rolige farger, ligger det mye personlighet i også denne buketten. Buketten er laget av brudens mor, og gjenspeiler mye av bruden i den. Hun elsker duse, rolige jordtoner, blonder og perler. Shabby chic og romantisk landstil er et bra stikkord for denne fruen, og stilen var også helt perfekt gjennomført i bryllupet ! Selv om min mor ikke hadde helt den samme pynten, var det mye i den samme kategorien der også. Personlig synes jeg disse bukettene var prikken over I`ene.

 

Sjekk det håret !! Hun brukte store, pene brosjer i midten av blomstene, og hadde noen av de samme i håret også! NYDELIG!! 😀 Hun så ut som en eventyrprinsesse som tatt rett ut av et eventyr !! 😀 

Et vakkert brudepar og en nydelig familie <3 Veldig stolt som fikk være forlover til denne sjønnheten, og ikke minst som er så heldige å kjenne disse herlige og gode menneskene i dette innlegget 😀 Skryt kan være mye, men jeg liker å fortelle sannheten ^^

Jeg vil forressten ta dere med hjem til henne en gang å vise det koselige hjemmet hennes! GLED DERE sier jeg bare ! 😀 Hun lar seg ikke stoppe av 2 små barn, å har massevis av vakre ting og koselige detaljer hvor enn du snur øynene <3 

Det finnes alltid noen som vil trosse det umulige, å det å bære en bukett som deretter vil holde seg like vakker som på bryllupsdagen livet ut, er absolutt fullt mulig !! 😀 😀 

–> Følg gjerne bloggen min på facebook for oppdateringer og tips! <–

#tips #bryllup #bukett #brud #diy #blomster 

7 kommentarer

Siste innlegg