UDEOMRÅDET MED UTSIKT FRA ET EVENTYR <3

 

 

God dag folkens! 🙂 Titter innom jeg, men litt inspirasjon fra en av de vakre sommersdagene vi hadde her forleden 🙂

Utsikten her i Kvitlyngveien er et kapittel i seg selv. Vi blir aldri mette på den, å jeg elsker å sitte på terassen å titte utover. Er det noe vi kan kalle balsam for sjelen, så er det virkelig dette. Flere plasser på tomten vår kan utsikten nytes som dette, å som nevnt før har vi også innreda inne etter dette.

 

Tidlig i Juni ble terrassene oljet og rekkverket , vedboden + 2 sider av huset malt. Rekkverket til terrassen var ikke malt i det hele tatt da vi flytta inn, å det gjorde seg godt med litt maling på 🙂 (Du kan se HER hvordan det så ut før, å lese alt om vedboden PB laget i vår under terrassen) 

 

 

Plenen er jeg bare helt nøtt å komentere litt. Den er veldig ujevn noen steder , noe vi tenker å rette opp å gjøre skikkelig pent til neste år. Da vi flytta inn var det veldig mye mose i plenen og etterhvert har det vært MASSE løvetann.. Den var nærmere sakt gul i mose, å nå har vi endelig klart å få den grønn og full i gress 😀 😀 Plenrens gjør susen! Å det å la den vokse, å klippe gresse litt høyere i starten har gjort mye. Også den på nedsiden av huset var slik, å har også blitt frisk og fin. Vi klipper med god gammeldags manuell gressklipper. Vi har ikke mye plen, å da trenger vi ikke noe mer en det 🙂 Dessuten tror jeg den kan være veldig god for plenen å klippe med 😀

 

 


 

Liker godt å dille, å det å ta med seg litt av pynten ut på slike sommersdager det er bare helt fantastisk! 😀 Liker å ha det pent rundt meg, og også på dette området blir det ikke mere moro enn man lager selv 🙂 🙂 

Veien blir alltid til mens man går, å jeg gleder meg til mange år med dilling og dalling både inne og i hagen 😀 Det er bare så koselig! Å jeg drømmer meg helt bort bare av å tenke på det ^^ Små ting betyr mye for meg, å det er ofte de små øyeblikkene som videre gir stor betydning for livet 🙂 Jeg har ikke tid til å reise til syden, jeg vil pleie lidenskapen med familien i disse omgivelsene her 😀 

Ha en vakker dag alle sammen 😀 Så får vi håpe det kommer flere fine sommersdager som dette igjen snart ^^

 

Sjekk gjerne ut –> Hageglade på facebook <– , for mer tips til uteområdet! 😀

 Du kan også følge hjemmet vårt på facebook, for oppdateringer og tips! 😀

 #hage #terrasse #interiør #blomster #detaljer #natur #utsikt #rivieramaison 

2 kommentarer

Siste innlegg