BURSDAGSFEST!

 

Har dere hatt en fin helg? Vi avslutta helgen med 1 årsdag for vår alles kjære Tristan! 🙂 Trine hadde ordna til et stort og fint selskap for gutten sin, med masse snadder, lek og moro. En herlig dag for å si det mildt, å her skal dere få et bildedryss av alt det vakre <3 

 

 

 

 

 

 


 

Tenk at det allerede er et helt år siden jeg fikk beskjeden om at denne lille luringen endelig hadde fått se dagens lys. Jeg kunne nesten ikke vente med å komme meg ut til sykehuset for å få hilse på. Nå har vi hatt et helt år sammen, å sett hverandre veldig mye, da jeg og søsteren min har vært så heldige å hatt hele permisjonene våre på nøyaktig samme tid. Fantastisk, å for en reise det har vært!!

Tristan har et humør av de skeldne, å smilet hans kan sees på lang vei 🙂 Han har en smittede latter, og stråler som en sol! Kjærligheten fra moren hans lyser han av hele seg, å vi er utrolig glade for å få være en del av livet hans. Om 2 uker er det Aleksander sin tur, å det er helt uvirkelig at året med disse to har gått så fort!! Håper på mange flotte år, og nye minner og opplevelser sammen med disse to 🙂 <3 ( Les mer om Tristans hjemkomst, for et år siden HER. )

– Gratulerer så mye med dagen Tristan! Vi er uendelig glade i deg, å håper dagen for deg ble like fantastisk som du ^^ Stor klem fra Aleksander, tante og onkel P i Kvitlyngveien <3
 

#familie #baby #barn #selskap #diy #inspirasjon #hjem

 

0 kommentarer

Siste innlegg