VERDENS BESTE KOLLEGAER!

Jeg skal ikke dra jobben min inn i denne bloggen sånn sett, MEN jeg er nødt å skrive noen likevel ^^ For hvilken blogger kunne vel latt en så fin og koselig ting gå forbi i stillhet ? Thihhi.. På onsdags ettermiddag kom stefaren min på døren med en kjempe stor og vakker bukett/oppsats, sammen med koselige og varmende god bedrings ord. Jeg kunne ikke forstå hvem dette kunne være, og havna nok en gang i stor lykkerus over at noen har vært så omtenksomme, da det absolutt ikke hadde vært nødvendig !!

 

 

Tusen tusen takk alle sammen, dette blir satt så stor pris på, å jeg er veldig takknemlig over å få jobbe sammen med den gode gjengen i Cargill Innovation Center 😀 Nå ble det ikke helt den slutten jeg hadde håpet på å tenkt, før neste permisjon, men det får jeg bare gjøre det beste utav å heller glede meg til å komme sterkere tilbake etter ny runde med permisjon. I mellomtiden skal jeg iallfall titte innom å si hei i blant, å hvem som vil er velkomne til kaffe i Kvitlygveien etterhvert også 🙂

 


 

Jeg har sakt det før at jeg trives vanvittig godt på jobb, både med kollegaene og arbeidsoppgavene mine. Om dere vil lese mer om hva jeg jobber med, som er laaaangt utenfor det som har med interiør og gjøre, kan du ta en titt -> HER <- .

Ha en fin dag folkens, å nyt at det snart er helg snart for mange av dere <3

 

2 kommentarer

Siste innlegg